Monday, November 29, 2010

bercuti di mAnAl, TAnAh MeRaH,kElAnTaN~

Ape kabar sume my beloved visitors!! sori, lame dah tak update blog...bukan ape.. tak bawak lap top ke Kelantan baru2 ni... kalu nak taw, aku pergi rumah mak angkat aku... name jolokannye MOK!!hehe aku sempat lah ambil gambar kenangan sepanjang kat rumah die ni... tapi tak banyak, pasal banyak mase kami xde kat rumah... asyik berjalan@shopping@deghrak!!haha... tapi best giler.. orang Kelantan ni, kalu baik tuh, memg baek sungguh la.. aku sendiri sedih nak tinggalkan mok yyang terlalu baik tuh... aduyaii.... tapi nak wat cemane... kene la balik... aku kan tengah bercuti... buatnye banjir Kelantan! tak balek la kitorang!!!huhu~


cantek kan umah mok.....


nanti dah besar, nak wat rumah kat mak ngan abah!



ni umoh mi ngan pak long....


batu kerikil...


tempat duduk petang2...


nak ke bilik..


ruang tv tingkat atas...


bilik..

ni lah antara gambar yang sempat dirakam... dah penat ni... baru sampai pagi tadi... nak tdo kejap... ok semua.. time kasih kerana sudi menziarah ye!! love u ouls!!=)


1 comment:

~tInGg!!