Friday, November 12, 2010

kecewa~~~~~~~~~~~~~~~

harini saye kcewa lagi..kcewa...dan trus kcewa,,,hmm..xpe, saye memang slalu kcewa.. sbab muke sy ni tmpat dkecewakan.. xpelah..dah takdir..saye terime... tapi saye harap, luka yg semakin parah di hati ni... tak terus bernanah... 

exam?? biaselah..semua orang sibuk...yelah, tak siape berdoa nak ulang exam kan??? nauzubillah...maaflah pade sape2 yang terase ati ats ke'busy'an saye... saye tak bermaksud ingin membelakangkan sape2.. tapi saye tringin jugak pointer yg tinggi... yelah, dlm hidup kite..kalu kite dapat mgembirekan hati ibu bapa...mesti kite dapat pahala,,insyaAllah.. nak harapkan exam2 lain kali...ingat kite taw ke bile tarikh kite mati????

geram?? ha ah... geram lah jugak...pasal mase saye exam...tak siape nak paham yang saye sibuk study, bukan sibuk ngorat.... mase orang exam saye diamkan aje ape yg saye rase...haha mlas nak ungkit... huh payah kan kalu kite ni asyik fikir nak jage ati @ membahagiakan hati orang lain jer..sampai mati kite makan hati!!hahahahahaha 

rase tersisih?? ha ah.. ade lah jugak... sebab diri  ni diperlukan untuk mase tertentu jer.. yelah, kite kan insan 'pakai buang'!! hahahaha takpe... sebab sayang, semua pon jadi....

benci?? yup...benci care awk perli....!!serius tak tipu... cakap ikut sedap hati memang lah sedap...tapi hati orang mesti mau fikir lah~ jangan maen sebat je... nanti kalu susah, kan nak carik saye jugak.....................hahaahahaha xkesian saye langsung!

rindu?? mau tak rindu...haru biru dibuatnye...tapi tawarlah sket, sebab buat ape rindu pade yang tak sudi.....kan3??? biarlah rase tu saye pendam sampai mati....kerja saye slame hidop ni memang memendam perasaan asalkan orang yang saye sayang bahagia...hahahaha

sayang?? jgn tanye la... memng sayang tu untuk awak jer...buatlah ape saje... pkataaan sayang tu tetap di hati saye wlaupun disaluti kepedihan dan kelukaan yang ngeri.................................

cinta??? memang saye tak pernah lagi mencintai org lain slain awak! so, prasaan ni pon saye kena simpan... sebab saye tak pasti, cinta awak untuk sape sebenarnye...??? 

ktahuilah, saye cuma insan biase... tak mungkin sempurna..tak lari dari salah dan dosa... tak mungkin dapat menemani awak setiap mase.. tak mungkin dapat memenuhi semua kehendak awak.... saye cume tahu, yang saye betul2 sayang awak, dan tak pernah sekali pon melupakan awak...dlam keadaan ape skalipon! maaf atas segale kekurangan saye yang tak pernah sempurna........

p/s: bagitaw saye kalu awak dah tak suke saye..
bagitaw saye kalu awak dah jumpe yg lain..
bagitaw saye kalu saye ni memg tak faham awak & wat awak tersikse!


No comments:

Post a Comment

~tInGg!!