Monday, November 22, 2010

^ rUmAhKu SyUrGaKu...(^ - ^) ^

kepada semue visitors ku hari ni...aku dengan baek hatinye nak memperkenalkan pondok@rumah yang aku diami sekarang ni...bukan xbersyukur..jauh skali nak menunjuk... tapi aku saje2 nak share ngan semue... xkenal, maka tak cinta...org tue2 lah cakap...hehe.. apepon, aku tetap berbangge dgan rumah aku... biarlah org lain ade rumah yang lagi mewah... aku stakat rumah kampong je pon... tapi aku sangat menghargai titik peluh abah dan mak yang sentiase berusaha untuk menyelesakan dan membahagiakan kami adek beradek..!! saaaaaayang mak ngan abah!!thanks sangat2...........




yang ni..depan rumah..tempat berkeliaran kucing2 kesayangan kami...yang rendang tu pokok zaitun@pokok ara@buah tin..

yang ni ruang keluarga...tepi ruang tamu...tempat abah, mak, & semue lepak2 & story2 pasal kisah kitorang adek beradek mase kecik2...




yang ni bilik solat laa....



yang ni air terjun kesayangan abah ngan mak... minat mereka memang same...tanam2 pokok, landskap, dan macam2... semue same!!!



pandangan dari sisi kolam...

air terjun letaknye tepi beranda rumah...




ni antare pokok2 yang abah gantung...



 ni ruang lepak luar rumah laa...



 yang ni.. collection english rose mak!!


ruang makan same2..kitorang memang tak kan makan kalau abah tak makan!!haha tabiat...


ni ruang tamu.....hah jemputlah ke rumah ea....hehe


aisshhh....malu daa... ni toilet la... hehehe

So, tu lah serba siket tentang umah aku... so, mudah lah sape2 yang nak meminang tuh.. dah kenal rumah bleh la datang...hakhakhak JOKES OKAY..!! aku dah berpunye... kalau nak usya adek tuh, terbuke lagi lah..meh datang interview dulu..hahaha okeyhh.. jumpe lagi!!

No comments:

Post a Comment

~tInGg!!