Sunday, December 5, 2010

~Aduhai projek SENI...

hah.. tetibe plak aku nak bercerite tentang salah satu projek seni aku yang sangat2 memenatkan.. bukan ape.. projek aku tak seberapa.. tapi sebab aku buat pon dah last minute.. tu yang penat tuh.! kalau korang nak taw, ni antare first projek Seni opsyen aku... so, paham2 lah hasilnye kan...tak lah memberangsangkan! but, yg penting...ade experience dan boleh turunkan ilmu yang lebih baik kepada all my students after this! betoi tak???haha hurrmmm... aku bukan ape... aku seronok dengan Seni ni... ye laa... semua idea korang akan diterime.. sebab seni setiap orang berbeza2 taw... setiap idea adalah karya, setiap karya adalah seni...! (wahh3.... sodap2 jer aku bermadah!adoi!)hukhuk

Lupe plak nak bagitaw yang projek Seni aku bertajuk Cetakan Stensilan... cetakan ni terhasil disebabkan nak mewujudkan lebih daripada satu karya yang 100% adalah same...! So, jimat kos, jimat tenaga, jimat minyak!(erkk...abaikan!)

ni aku nak share antare step Cetakan Stensilan..walau tak lengkap, tapi korang bleh imagine lah ape itu cetakan stensilan.. step2 perkembangan idea semua ade dalam folio.. aku just tunjuk mase first trial aku je dulu okey...












No comments:

Post a Comment

~tInGg!!