Sunday, December 19, 2010

haii u olls!hehe ape kabaq no..?? aihh.. tibe2 jer pagi ni aku bersemangat!! terpikir plak azam taun baru.. padahal tak masok blan 1 agikk.. kih3 *smangat seyh! tak pe lah.. hidup mesti bersemangt...kalu tak semangat baek tak payah idop.. tahu tak kalu kite semangat, org yang berhampiran kite pon jadik bersemanagt taww....aww3..yaww..* bunyik kucing gatal!hiks

okeyh.. sebelum aku tambah merapu.. aku dah terfikir azam baru ni.. aisehh amacam?? tekejOt takk?? ahaha

okeyh... aku dah tetapkan, aku ade 10 azam baru..kihkihkih *xnak banyak plak kan..??buatnye......???insyaAllah................hehe

haa..shhhh.. dgar ni... azam baru ni..

ehem3..*batuk tersedak.hikks~

BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM....



  1. nak khatam Al-Quran setiap bulan
  2. nak ubah perangai mazmumah jadik mahmudah
  3. nak jadikan zikir nyanyian setiap saat
  4. nak jauhi mengumpat, mengeji dan seangkatan dengannye
  5. tak nak susahkan mak abah lagik *duit especially harap2...ckuplah elaun degree aku tu! nak simpan duet, nanti ckup 4 tahun, nak trus bli kereta!!
  6. tak nak musuh2, nak sentiasa disenangi semua
  7. nak jadi paling pandai, n tak kedekut ilmu..!sy kan cekgu..
  8. nak teruskan untk tidak terlalu bersosial dengan lelaki + nak kurus!!!
  9. nak pakai tdung lebih labuh
  10. nak jadi lebih matang dalam berfikir@rasional+profesional!

hah..amacam?? insyaAllah... aku nak buat yg 10 ni dulu.... kalu aku berjaya, aku nak tmbah azam baru..biar hari2 ade azam pon xpe..!ekeke =)

No comments:

Post a Comment

~tInGg!!