Friday, December 31, 2010

:: HePy NeW YeAr!!! ::

Wah3..smagat baru gitu tajok post aku kali nii..ahaks selamat taun baru ea sahabat2 blogger skelian...smoge tahun 2011 mendatangkan 1001 kebaikan kepada kita dr yg sebelumnye....hari ni, aku dah kene gerak ke kampus... sangatlah sedeyy ea... 2 bln aku cuti taw...isk3...tu pon xpuas2.. tak pe la, nati2 ade cuti lagik kan u allss,,,, erm, aku nak ambil kesempatan ni, nak mohon ampun dan maaf andai ade salah silap ak sepanjang berblogging ni... ampunkan aku ea... manusia kan,,,semue ade salah.....nyway, u allls memang kawan2 yg best lah...!=)

Balik jer maktab kali ni, ak dah pon masok degree... ahaks tue laa~ umor pon dah nak mencecah 20 taun... angke '1' kat depan umor aku dah berubah....so, perangai kena matang la...kan3..=) insyaAllah... sebenarnye, aku tak bersemangat mane lah kalu aku balek kelantan tanpe Che Abg di sane..*aishh.. macamlah selalu2 ade die plak ann.. tak pernah plak dapat jumpe senang2 nii.. name je orang sane, tapi study kat Selangor jgak.. tak nak jaoh sgt plak ann... ksian aku dok sorg2 kat Klantan nuh...kat kmpung halaman die plak tuu~...hiks cume kalu balek klantan ade DIE kat sane, tak taw la nape, ade lah jgak semangat aku nak balek study kt sane smule!but...haha! tapi aku respect la die, kalu nak jumpe pon, mesti bersebab.. pastu ade la mak die... such a very interesting attitude! credit for him!!hakhak

Anyway, semoge misi 2011 tercapai... 

semoge ibadat2 & amal aku akan bertambah serta semakin sempurna...aminn.... ok u alls, i need to pack everythings...sangat sedey perasaan ni okeyh..uhhukk3.. ;(

2 comments:

~tInGg!!