Friday, December 3, 2010

~LaGu SeMaSa hAtIkU KaCiWa@KeCeWa...


Bila aku sedih dan tak lagi rase disayangi,,, antara lagu2 yang aku dengar ialah;


Filianti Vlee - Bila Cinta (OST Lagenda Budak Setan)

Bila cinta kini
Tak lagi bermakna
Yang ku rasa kini
Hanyalah nestapa
Ditinggalkan cinta masa lalu
Dulu kau tawarkan
Manisnya janjimu
Yang ku sambut itu
Dengan segenap hatiku
Bila engkau pergi
Tinggalkanku

Hilangnya cintamu
Menusuk hatiku
Ternyata memilih
Cinta yang fana
Perginya dirimu
merobek jantungku
Hingga ku terjatuh
Dalam harapan
Hilangnya cintamu
Menusuk hatiku
Hingga ku terjatuh
Dalam harapan
Uuu…

Dalam harapan



Adam - Ku Bertanya

Adakah diriku kau tak perlu lagi?
Adakah cintaku kau tak perlu lagi?
Adakah dirimu dah berubah hati terhadap diriku?
Adakah selain bertakhta dihatimu?
Hinggakan dirimu merubah cintamu
Benarkah janjimu yang kau beri dulu kepada diriku?
Kau pernah berkata cintamu adalah selama lamanya
Bulan menjadi saksi pada malam itu
Kau kata, kau cinta..
Sayangku dengarlah rintihan hatiku
Ingin kau kembali seperti dahulu
Kenangan di jiwa membuat ku rindu
Kepada dirimu
Kiranya diriku kau tak perlu lagi
Simpanlah kenangan cita cita di hati
Walaupun sukarku akur kali ini
Biarlahku pergi
Owh maafkanlah ku bertanya..

Lirik Lagu Khatimah Cinta - 6ixth Sense

Bintang Malam nyanyikan lagu
Rindu hatiku yang terpendam
Bintang malam lukis wajahku
Katakan aku pergi

Genggamlah cinta yang ku berikan
Simpanlah selalu dalam hati
Ku akan selalu dalam mimpimu
Menemani tidurmu

Sudahlah sudah
Ku harus pergi
Jangan kau tangisi aku lagi
Biarku bawa seluruh 
cintamu
Ku dakap dalam tidur panjangku

Peluk tubuhku
Kucup bibirku
Relakan saja aku pergi...

Lirik Lagu DMasiv - Merindukanmu 

Saat aku tertawa diatas semua
Saat aku menangisi kesedihanku

Aku ingin engkau selalu ada
Aku ingin engkau aku kenang

Reff :

Selama aku masih bisa bernafas
Masih sanggup berjalan kukan slalu memujamu
Meski ku tak tahu lagi engkau ada dimana
www.rizkyonline.com 
Dengarkanlah aku kumerindukanmu

Saat aku mencoba merubah segalanya
Saat aku meratapi kekalahanku

Aku ingin engkau selalu ada
Aku ingin engkau aku kenang




So, taw dah kan berapa percent JiWaNg nye aku... hehehe =) jiwang tu kadang2 penting... untuk kekalkan hubungan, untuk muhasabah diri dalam percintaan... so kena ade feel...! 

No comments:

Post a Comment

~tInGg!!