Saturday, December 4, 2010

~mY fIrSt ExPeRiEnCe ~

huhuuu....! haii semue..!!hehe huh...pertame skali nak ucap trime kasih kepada my new followers!! thank you so much....=) aku sayang korang lah!haisshhhh...

Sebenarnye, aku baru balek dari kuantan.. haha yang specialnye harini... aku drive sendirik wooo..haha aishh.. wat malu jer... orang laen dah lame dah drive sorang..ekeke tapi takpe, slalunye abah aku kan jadik co-pilot aku... tapi tadi, saje gatal2 nak mencube drive nye... dari Pekan nak ke Kuantan.. tak lah jaoh ngat... dalam 45 minit la... aku boleh drive.. tapi masalah aku yang paling TOP! ialah tak ingat JALAN!! huh tu yang aku tak mahir2 jalan kuantan tuh... 

Tapi.... korang sume tak leh tipu aku jalan2 kat Kelantan taww!!haha dari Kota Bharu, Rantau Panjang, Tanah Merah, Pasir Puteh, Jerteh and so on.. aku lebih pakar jugak ler..(ewah3...blagak plak!) ahaks!=p bukan ape.. aku kan blaja kat Pengkalan Chepa tuh... jadi aku selalu lah cube2 rempit ikot jalan ni.. jaln tuh... jalan belakang...jalan depan... jalan terang tapi bukan jalan gelap!!ahhakkss~   

i like adventure!rock tak???hikks~

dah lah cekgu PJ, yang kompem2 dok kat pdang sepanjang hari! pastu aku merempit lagik... perghh... semakin merah kulit aku yang putih(dulu2!!!)haha..  ahh..aku tak kesah.. janji aku GUMBIRE!!=P



ahakss! ni jela motor yang aku bawak merempit...




 Modenas CT100

Biru sangat kerr???ahakss! taw nape aku pilih biru?sebab ni hadiah abah! tak kan nak banyak cekadak plak demand2!huhu kalo lah ade PURPLE...dah lame aku pilih!!=p


No comments:

Post a Comment

~tInGg!!