Monday, May 30, 2011

ade ape pade 29/ 05/ 2011???

hyep everybody ! please smile when you read this ! chill yaww,, hakhak saje2 je nak cakap omputih kat sini... tak pe an.. i know u love it rite? nyiahaha okay guys.. harini aku nak hupdate sket pasal life ak mase cuti neh...so, korang bleh lah hilangkan rndu korang ngan membace entry2 ak yg tah pape ini yer,,ngeh3 worite2, tanpe melengahkan mase, saye selaku pengerusi majlis...*merepek sudaa~ aiyakk! ok2 aku nak tunjok kat korang gamba kazen aku yang telah selamat menjalankan sesi tunang bertunangan semalam...alhamdulillah...betoi ka ayt aku tu beb?? ahh lantak lah..so, congrates my kazen!!! be strong to go through everything dat will come to you! please be matured to handle ur becoming life.. aku harap sesangat korang bahgie selalu...jangan gado2 okay..if ade pape masalah, jgn mudah melatah...bincang baik2 dulu .. aku sentiase mendoakn yg terbaik untk hubngan kamu berdue !;)...hihi


enjoy this.. it's specially edited for u, ain@ nurul shaeidah! (^____^)



ayunye lah ko mase ni yep kazen...chantekk sangat! love u ain..;)


dapnye T.I.R.A.M.I.S.U....;)...


cincin pertunangan M.E.R.E.K.A,,,


hantaran...


tanda I.K.A.T.A.N...<3


SELAMAT BERTUNANG 

HAFFIE FIDAUS
&
NURUL SHAEIDAH !!! ;)


1 comment:

~tInGg!!