Friday, August 26, 2011

Ayuh ber B.I.G kawan-kawan!

assalamualaikum... hai olls ! chat tak harini..? hmm ak just nak wat short entry for today...act, entry ney dah taip lame da..cume tak post je lagik..sebab....hmmm.. sebab malas !huh jujur bukan ? lalala

rite, baru2 ni, ak ber BIG kat sekolah kebangsaan pantai senak, bachok... ak and da geng wat program motivasi untuk student tahun 5.. best taw u alls! tapi memg penat giler arr tyme dera emosi diorang untok sesi muhasabah diri ! haha sorii alls..kepada guru pelatih terlibat yang turut ternanges tuh ak mintak maap jugak lah yer...sape surh korang menjiwai watak sangatt..ngeh3~ ak nak wat kat budak2 tu jer..alahaii~ hehehe anyway..tahniah kepada semua warga PISMP BM/PJ/PSV SEM2 dan mEnToR tErHoRmAt KaMi ~ ENCIK MAZRI BIN ABD RAHMAN  yang turut setia menemani kami berprogram di setiap program kami !thanks cik.. 

semoga program Bina Insan guru kali ini berjaya membawa sedikit perubahan dalam diri para pelajar tahun 5 SK Pantai senak sekalian. Cekgu Elly sayang kamu semua ! gud luck untuk UPSR 2012 ye sayang2ku sekalian.




Ok dah. bubbye!

No comments:

Post a Comment

~tInGg!!