Monday, December 12, 2011

mY SiS biG DaY...;)

Assalamualaikum.w.b.t  & salam kasih sayang untuk semue bloggers yg masih setia jengOk aku kat sini...walau blog ni dah berabad lamenye tak diHUPDATE ! tapi korang stil gak tanye2 kan bile lah aku nah update..n now, i come to make it true..nyiahaha berterabur abis kan ayat aku..so, without wasting any money..eh2!  TIME wokeh..aku nak teruskan entry KHAS & TERISTIMEWA buat KAKANDA terCHENTA, LAILI HANISAH AWALUDIN aku yang telah selamat diijabkabulkan sabtu lepas dengan AHMED SUHAIL KHALID (abg ipar yg ditunggu2 sejak 10 tahOn lalu !;P )...tuh pasal ler aku asyik busy der...banyak yang perlu ditolong uruskan memandangkan kakak aku ni tak pernah berkire ngan aku...so, i think only this last opportunities that i can take and give all my cooperations towards my beloved sis ever to make their wedding more WONDERFULLLLL !hehe
So kak, this is for u dear..and also for my brother in law..

Welcome to our family....;)



saat lafaz sakinah..


Alhamdulillah..segalanya telah termaterai..


HALAL wokeh..kau ade??? hahaha


aishh..alang2 dah halal kan...skali lagikkk ;P


Hang Tuah kannn...??? *tibe2 teringat iklan KIT-KAT!


Perarakan pengantin...


menuju gerbang SYURGA..;)


Hari INDAH itu...


Bersama mak & ayah mentua kakak...covernyerr..alalalala;P


"Acara Penutup" khas buat Pengantin Baru !!! padan muke u alls ;PPP


err...ni apehal lak ? next TOP MODEL ke ?hahaha

Akhir kate, SELAMAT PENGANTIN BARU buat kakak tersayang & abg iparku..semoga berbahagia hinggake syurga..setelah 10 tahun bercinte, akhirnye ke plamin jugak u alls ann..

TAHNIAH SAYANGS!;)

1 comment:

  1. Terimakasih di atas ke sudian anda berkunjung ke laman kami. Jika tidak keberatan. Sila berkunjung ke:

    1) http://www.mybrhom.com/

    Sebagai tanda sokongan anda. Sila like page kami:

    2) https://www.facebook.com/pages/BR-HOM-PLUS/227931176739

    Kerjasama anda. Amat kami hargai.

    ReplyDelete

~tInGg!!