Thursday, June 14, 2012

kenape cuti dah habess???

Assalamualaikum and hai alls ! selamat pagi semue...;) huaa macam best je kan hupdate banyak kali post dalam sehari..haha ni time bosan namenye, kalau dah busy, memang bertahun baru nak hupdate blog kann..dah bersawang2 dah blog neyhh..adehh sorry okay !haha 

So, harini kena balik kelantan untuk teruskan semester 4 yg bakal bermula ahad ni..perasaan aku sedikit teruja untuk taw result, but sgt sedey sbb dah kena kuliah semula..malasss.. hahaa but, hidup perlu diteruskan ! sepanjang cuti 3 minggu ni..memang banyak perkara yang boleh ajar aku tentang kehidupan..  aku rase aku tak perlulah explain kat sini panjang2 tntang apa yang dah tercoret dalam kamus hidup aku baru-baru ni...kamus yang baru okay ! yeaahh !huhuhu.. cukuplah lagu-lagu dan coretan contengan karya-karya yang aku rase habis hot dah kat entry2 aku sebelum ni menghuraikan segalanya..heheee

so guys, doakan aku dapat result lebih tinggi dari sbelum ni ye..aku target 3.9 above! haha bapaklah tingginye kan..but who knows, if it comes from Allah..then nothing is impossible right?? hak3 pandainye aku speaking ann...lalala ade aku kesah ke der? ;P

Akhir kate, selamat menjalani kehidupan seharian dengan penuh semangat dan azam yang sentiasa diperbaharui, sucikan hati dari hasad dengki sbb kat situ kunci untuk kite terus disenangi Allah & manusia, jangan tinggal solat sebab ianya tiang agama.. andai sempurna solat dan amalannya, maka eloklah peribadi kite...insyaAllah.. jangan lupe mengaji, bace Al-Quran betul2..biarlah org nak cakap kite bajet bagos je ann.. asal Allah pandang kite mulia disisinye, jangan lupe berzikir..kerana zikrullah itu sangat mendamaikan hati... kalau rajin lagi, teruskan dengan solat sunat,, tak susah pon.. 2 rakaat..bukan setiap mase kena buat..sebelum & lepas solat ke,..asalkan kite seronok melakukannya...dapat kepuasan taw.. & of coz insyaAllah dapat top up ibadah wajib kite untuk tampak lebih sempurna di mata Allah s.w.t.. ok dah, nak packing, abah & mak hantarkan..yeaayy !! saayaaannnggg makkk, cinnnntaaaaaaaaa abah !!! ;P

No comments:

Post a Comment

~tInGg!!