Friday, January 25, 2013

sejak kau pergi... tak pernah sekali pun aku bisa menahan air mataku setiap kali aku bertandang ke sini.. semua hanya mampu kuluahkan di sini.. kerna terlalu banyak kenangan yg kau tinggalkan untukku.. sungguh hati ini tak lekang lagi dari tangisan mengiringi pemergianmu dari hidupku.. sungguh kini aku percaya, cinta pertama sukar untuk dilupakan.. sungguh kini aku tahu apa rasanya putus cinta.. sangat pedih... sebahagian diriku kurasakan telah mati.. tapi maafkan aku, kerna sengaja memaksamu membenciku.. merelakan perpisahan sekejam ini.. nanti suatu hari kau akan tahu.. cuma detik2 yg masih bersisa ini, kuharap Allah sudi mengampunkan aku dan mendengar doaku untuk menghadiahkan kesedihan dihatimu dengan seorang pengganti yg paling sempurna untuk insan sesempuna dirimu.. maafkan aku.

No comments:

Post a Comment

~tInGg!!